Magamról

Saját fotó
Régóta kerestem már valami olyan elfoglaltságot ami teljesen ki tud kapcsolni. Azt hiszem most sikerült megtalálnom. Igazán bele tudok szeretni egy-egy szép mintába és olyankor nem érdekel, hogy mi folyik körülöttem. Szeretem ahogy kibontakozik a kezem között valami szépség. Mivel még csak most kezdtem még kapkodok, csapongok. Mindegyik technikába belekóstolok egy kicsit. Köszönöm mindenkinek, hogy a sok szép mintát elérhetővé teszi, hogy a kezdők is beleszerethessenek a gyöngyözésbe!!! Ha valamelyik művem megtetszene keress meg nyugodtan: deakjudit@pr.hu

2013. március 21., csütörtök

Nyertem!!


Ezt a gyönyörű fülit nyertem Ildikó játékán! Ma már hozta is a postás!És még más meglepi is volt a csomagban! A kép Ildi blogjáról származik, olyan szürke idő van mifelénk, hogy képtelenség fényképezni.

Köszönöm szépen Ildikó!

2 megjegyzés:

  1. Judit !!
    Örülök hogy megérkezett és annak is hogy tetszik !!
    Viseld egészséggel !!!
    Nagyon jó érzés másnak egy kis örömet okozni !! Már este is láttam de amikor haza értem 23 órakor már nem volt erőm írni !!!
    Csodálatosan szép napot !!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a szuperszép nyereményedhez!! :))

    VálaszTörlés